La comunicació municipal no consisteix en una campanya de publicitat ocasional o contínua: això és pura difusió o propaganda. La comunicació municipal actual és una proposta de valor cívic, rotund, absolutament necessària per a construir, mantenir i acréixer una població, que implica als diferents ciutadans i a l'equip de govern.
A més s'ha d'arribar als ciutadans amb claredat i contundència, amb una comunicació constant amb campanyes continuades. Una comunicació que ha de ser almenys un cop al mes, per augmentar i sostenir els ciutadans associats que formin part de l'organització municipal que es confonguin amb la ciutat.
Un poble està format per 4 grups: ciutadans, sector associatiu, sector administratiu i sector empresarial els quatre han de treballar amb conjunt hi ha d'haver comunicació entre els diferents grups. Els 4 estan interrelacionats hi ha persones que formen part de més d'un grup. Per això han d'anar de la mà totes juntes no pot anar cada un pel seu cantó sinó que ha de treballar en conjunt i la clau està en construir un bon canal de comunicació entre els diferents grups.
Les coses es fan bé. És important fer... però és bàsic comunicar-ho, compartir-ho i fer partícep a tothom !
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada