21 de maig 2012

Ara fa un any pensava que alguna cosa canviaria al Port de la Selva...

Però no va ser així CiU Port de la Selva, amb una llista renovada, va tornar a arrasar a les eleccions, una vegada més aconseguia majoria absoluta.
Ara fa vuit mesos que visc a Sabadell, visc al centre que és prou maco, també té CAP, escola i els carrers estan prou ben cuidats. La gent com al Port de la Selva és  simpàtica i amable, però no et saluden perquè allà no ens coneixem.   
Ara fa cinc mesos vaig decidir que no voldria ser alcalde del Port de la Selva, així ho vaig exposar al meu equip farà unes setmanes. Seguiré a l’oposició fins que algun membre del meu equip em vulgui substituir i si no és així, acabaré la legislatura com pugui.
Ara fa vuit mesos visc amb parella en un pis al centre de Sabadell, al Port de la Selva hi segueixo mantenint el meu piset i amb Nuria Solé hi pugem una setmana si una no. I com tot Barceloní(Xava!) ja espero l’agost per passar-hi les vacances !



Ara fa un any que la gent del Port de la Selva em segueix saludant  el reducte que no em saluda és més ampli, suposo que ara ja no han de quedar be amb mi, però la veritat que al cul mi pixo a tots ells ! Les persones que veritablement aprecio si em saluden.
Ara fa uns mesos que al caminar pel Carrers del Port de la Selva em produeix certa tristor, pena, dolor,,, cada cop veig més clar que hi ha dos Ports de la Selva: el de l’estiu(just tres mesos) i el de l’hivern, en aquest segon cada cop és més difícil viure-hi.  
Ara fa dos dies era festa Major al Port de la Selva, hi havia missa i no hi vaig anar. De fet ja no hi anava mai però fa un any hi vaig anar influenciat per les eleccions  i ho vaig fer per aquelles coses que s’han de fer durant les eleccions !
Ara fa dos dies seguia la Festa Major del Port de la Selva i com no, va haver-hi el dinar de la Gent Gran. Seguint la tradició que va imposar els dos últims anys l’anterior alcalde el regal -aquest any més minso- als jubilats només el va repartir  l’equip de CiU, deixant de banda a l’oposició.
Ara fa un any pensava que alguna cosa canviaria al Port de la Selva... però no va ser així CiU va guanyar les eleccions; un dia difícil molt difícil, però en aquell moment vaig tenir el suport de la gent més propera i especialment de la Nuria Solé que va transformar uns dels dies més tristos de la meva vida amb un dia inoblidable, a tots moltes gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada