26 de maig 2011

Quins ous !


I grans que els tinc ! hem errat l’estratègia. Hem de ser conscients hem tret uns bons resultats però no els que esperàvem, volíem treure el tercer regidor i tot i que hem augmentat de vots casi, casi perdem el segon regidor.

On hem errat? Ens cal fer un anàlisi i saber perquè les nostres propostes no han arribat a la gent que té dret a vot al Port de la Selva seguiré els consells de la professora Lara Bonilla:

-Acceptar els errors: És el primer pas per aprendre a no repetir-lo.

-Fer balanç: És el moment de veure si aquest és l'estil de vida que volem portar.

-Mirar a l'interior: Revisar els nostres talents des d'un punt de vista realista ens pot ajudar a enfortir l’autoestima.

-Valorar el que tenim i identificar les prioritats.

-Reinventar-se: És el moment de buscar altres opcions Polítiques, professionals o personals.

-Ser més comprensius amb els altres que passat per la mateixa experiència.


Aquets dies he rebut desenes de missatges que em donen suport i ànims per seguir lluitant per millorar el poble que m’ha vist néixer, algun fins i tot de desconeguts la mateixa nit vaig rebre un missatge del 61740978# que em donava l’Enhorabona ! ! vaig pensar: poder em pren el, pèl Quins Ous que té ! Un cop vist que l’objectiu de CiU Port de la Selva era recuperar el cinquè regidor perdut ara fa 4 anys li dono la raó, Enhorabona !!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada