3 de des. 2012

Cansat, impotent, espantat i violent !

Avui porto treballant de les 4,30h del matí he fet Sabadell-Barcelona-Guadalajara-Sigüenza. Entre altres moltes coses he recorregut mitja península ibèrica; he escrit una convocatòria de premsa, he desmuntat una exposició; he fet 80 km en camió, he actualitzat les xarxes socials de la feina i he començat a muntar la exposició per inaugurar-la demà a la tarda.

Arribo a l’hotel són les 22.00h i miro el twitter. Veig que hi ha enrenou altre cop amb Wert, vaig directe a la pàgina web de l’Ara, fliplo: El català passa a ser quarta llengua a l'escola i s'avança cap al 50%-50% amb el castellà com a llengua vehicular !!!


Ostia santa ! tot plegat em fa enfadar, enutjar, empipar, molestar, emprenyar, enfurismar, indignar. Em sento impotent, davant un fet així em torno violent... com pot ser que ens estimin tant poc? Com volen que seguim a Espanya si ens mal tracten d’aquesta manera? És injust, injustificat, arbitrari, tendenciós, inequitable, abusiu, immerescut, inic i totalment parcial.

Tot plegat em fa espantar, aterrir, esborronar, esporuguir, esfereir, esparverar, astorar, escruixir, esverar, espaordir, embasardir, esglaiar, esgarrifar, horroritzar, estamordir, espaventar...em pregunto què haurem d’aguantar més ?

Estic cansat abaltit, exhaust, anihilat, atuït, abatut, capolat cruixit, desfet, esgotat, defallit, esbalaït, esllomat, exhaurit, esquena-romput, macilent, ullerat, extenuat, anorreat, rendit, malmès i rebentat: Vull marxar d’Espanya ! !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada