25 de febr. 2013

Gatets

La setmana passada vaig fer un curs de Community Manager amb l’Asociación española de responsables de comunidad y profesionales del Social Media (AERCO) els objectius que perseguia  aquest curs eren conèixer aquesta professió, adquirir les eines bàsiques del Community Management i poder exercir la professió de manera autònoma.

Al curs vaig apendre que una de les imatges que agrada més a la comunitat on line són els gatets

Després de cinc dies de formació intensa amb Javier Marin del BancSabadell, Juan Ignacio Martínez de SocialNautas, Selva Orejeon de OnBranding, Miram Cañas del Forum Clínic, Núria Mañé  de Social Media de Social You, S.L. i Carlos Gutierrez de GutierrezComunicación em sento preperat i amb ganes per començar la meva carrera com a Cummunity Manager (Mode experimetal).  
Amb el meu inici Mode experimetal no vull ni puc oblidar una cosa: Adaptant una diapositiva de la presentació de @c_miriam  m'atreveixo  a dir, amb tots els els meus respectes i sent concient que generalitzar em deixo mil i un detalls, que la feina del Community Manager és : Investigar , Escoltar, Innovar , Inventar , Atrevir-se,  Arriscar-se, Provar, Fallar i Tornar a fallar…però per sobre de tot ha d’intentar, Seduir i Aportar valor als usuaris de les xarxes socials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada