12 de febr. 2013

731 dies


(Dilluns 11 de febrer 2013) Avui és d’aquells dies especialment difícil escriure el DimartsNaps, no és que tingui coses a dir, que en tinc i moltes, però avui fa 730 dies que comparteixo la meva vida amb la NurSolé. Just fa 360 dies varem iniciar la nostra historia conjunta, han estat 730 dies d’alegries, de tristeses, de nervis, de treball, d’esforç, de lluita... però sobretot de compartir i de comprensió mútua.

Fa 730 dies ens trobarem a Figueres era divendres i teníem tot el cap de setmana per endavant. Després d’aquell primer en vingué un altre, un altre i un altre... fins que el destí em va portar a treballar a Barcelona i viure a Sabadell.  Amb la Nuria he compartit bons  i mals moments al llarg dels dos últims anys de la meva vida...
 

(Dimarts 12 de febrer 2012) Avui sóc a Girona a l’exposició que coordino, han acabat les visites de les escoles i ha entrat per la porta el doctor Pompeu Pasqual, metge jubilat de Llagostera, en Sebastià de la casa de cultura m’ha demanat si li podia fer una mica d’explicació. Al acabar el doctor m’ha mira’t i m’ha dit: Tu noi ets feliç, es veu ! He quedat parat,,, 731 dies després sóc tant o més feliç que el primer dia que varem estar junts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada