8 d’oct. 2012

Ser "indepe" està de moda

La moda es pot definir com l'ús passatger que regula la manera de vestir-se, de construir, de viure, etc., segons el gust del moment o com a l'ús social que condiciona la indumentària segons unes normes preestablertes que varien d'acord amb l'època i la civilització.

Cal fer atenció amb la peculiaritat que una cosa està de moda de forma passatgera com ve descriu la definició: ús passatger, segons el gust del moment. Això ens denota que la moda és una cosa  temporal, puntual, per tant que té data de caducitat. Se independentista està de moda? els catalans han sortit de l’armari ? o ser “indepe” és simplement una moda?

El President A. Mas firma la dissolució del Palament de Catalunya, el primer pas per poder celebrar eleccions aquest proper 25 de novembre 2012. A CiU continurà  la moda de ser indepes passat el 25N ?


El 2009, quant encara no estava de moda ser indepe vaig proposar canviar de nom al passeig principal del meu poble, per mi era inconcebible que aquest passeig portés el nom d’un assassí i d’una persona que representa una família i una institució que ha maltractat el poble català al llarg de més de 300 anys. Aquesta petició em va ser denegada no una sola vegada, sinó varies -he perdut el compte- i fins i tot el grup de CiU m’hi va votar encontra una vegada,,,

Celebro el canvi de nom perquè era de justícia...però a la vegada aquesta moda em preocupa, em preocupa i molt: Ser indepe serà una moda que arribarà només fins el 25 de novembre o arribarà fins que siguem independents ?  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada