28 de maig 2012

Ara fa tres anys...Sonar Kids al Port de la Selva !








Ara fa tres anys prenia una copa al la terrassa del Celler del Port de la Selva, com fem sovint, intentàvem arreglar el món -com podeu veure i tal i com estan les coses no ens en varem sortir- quedaven pocs dies per la celebració del festival Sónar i en varem començar a parlar. En Quique -l’amo del local- em va comentar que una de les primeres edicions el cartell del festival havia sigut l’Hostal L’Arola Càmping.

Ara fa tres anys vaig anar dormir i el cap m’anava a 123.745 per hora: el Sónar havia fet servir una imatge del Port de la Selva en un dels seus festivals? Com és? Perquè? Això podia suposar alguna cosa per el Port de la Selva ? Quin profit en podíem treure? vaig sortir del llit i vaig mirar al Google: el Sonar portava 17 anys vaig pensar el 20 aniversari s’hauria de celebrar al Port de la Selva.

Ara fa dos anys vaig anar a un congrés a Olot de turisme oci i cultura com a motor de desenvolupament de les ciutats. Allà una de les ponències versava sobre el festival Sónar, el seu model de negoci i quin era l’impacte econòmic del festival a la ciutat de Barcelona. Em va retornar la idea de celebrar el Sónar al Port de la Selva.
Imatge del Cartell del Sónar 1997

Ara fa vuit mesos em vaig presentar al despatx del Sónar, tot demanant pel director. Portava la targeta de regidor de l’ajuntament del Port de la selva i molta il·lusió; gràcies a un amic havia pogut aconseguir el mail d’un dels directors del festival: al mail li comentava que era regidor del Port de la Selva i que necessitava parlar amb ell.

Ara fa set mesos tornava al despatx del Sónar, la primera reunió havia anat bé. Era conscient que el Sónar no vindria al Port de la Selva, però els hi vaig proposar realitzar la versió del Sónar Kids al Port de la Selva. La veritat que no se com va anar però la proposta els hi va agradar un mes després era davant el director amb un primer programa i un pressupost.

Ara fa sis mesos entrava al despatx de l’Alcalde del Port de la Selva: Jus ! et porto una cosa que no em podràs dir que no ! Li vaig explicar el perquè de tot plegat. Crec que li va agradar el projecte, era bo pel Port de la Selva. Assumir els costos i l’organització  d’un festival d’aquestes característiques per un poble com el nostre era un repte, però l’equip de govern va ser valent i tot i ser una proposta de la oposició va voler assumir el projecte.

Voldria doncs donar les gràcies a en Jus i la Maria i a l’equip de govern del Port de la Selva per haver confiat en mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada