6 de juny 2011

Demòstenes


 “quan la batalla es perd queda la retirada; només qui fugi podrà tornar a lluitar”,  jo he perdut la batalla electoral. El meu propòsit era dedicar els meus anys de joventut i de més il.lusió al Port de la Selva, però no he sabut explicar bé un projecte que era revolucionari i que hagués transformat El Port de la Selva en un model de referèbncia de la gestió local; amb uns serveis innovadors, dinàmics i generadors de noves oportunitats.
Seguint el savi Demòstenes em queda doncs la retirada. Em vull dedicar els propers anys a desenvolupar la meva vida professional i  a aplicar la meva curta però intensa experiència dins el món de la gestió cultural a l’hora vull formar-me i ampliar els meus coneixements. Tot i que sembla contradictori els moments de crisi són moments de noves oportunitats, és el millor moment per reinventar-se.

I qui sap poder d’aquí uns anys, poc o molts,  torno a lluitar…

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada