30 d’oct. 2012

Artur Mas no ho és !


És millor el teu independentisme que el meu? Em preguntava fa un mes el meu alcalde, jo li vaig respondre que no (…) per mi no hi ha graus d'independentistes o n'ets o no n'ets i no és millor un independentista de dretes que d’esquerres. El que és greu el doble discurs dels vostres dirigents... jo sóc independentista 24h al dia 365 dies l'any. Per molt que em dolgui vosaltres teniu la clau i la responsabilitat de portar al país a la independència, espero que d’aquí tres mesos no us cagueu a les calces i us feu enrere, o el que seria pitjor us veneu per un "plato de lentejas" en fi que hi ha pressa i espero que esteu a l'altura.



Que no és independentista de veritat, perquè, si no, hauria actuat així des d’un primer moment. El que sí que és independentista és el poble català. En la meva opinió, Mas pot portar Catalunya al desastre, és a dir, a no aconseguir la independència i enfonsar-se més en la crisi si no s’enfronta al poder financer. Què està per sobre? ¿pagar el deute o la independència de Catalunya? Es la resposta de Juan Carlos Moreno Cabrera, catedràtic de lingüística de la Universitat Autònoma de Madrid  a la pregunta Què en pensa d’Artur Mas ? a l’entrevista que va sortir publicada al diari Ara.

El mateix dissabte a Girona el president declarava: Mas exigeix a Rajoy que mantingui la voluntat de diàleg i el respecte després del 25-N  ja hi tornem a ser no li ha quedat clar que on volen pactar res? No li ha quedat clar que el pacte fiscal no és possible? La única solució és la independència. No hi ha graus d’independentisme, ni millors ni pitjors, simplement ho ets o no ho ets.  I per mi, Mas no ho és !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada