25 de juny 2012

13+69+82= 35

En Romà, la Rosó, en Jordi F, la Teresa, la Maria del Café Espanya, en Josep Ma, La Piti, La Rosa i un llarg etc de gent  m’han dit aquest cap de setmana que estava gras, i és que aquest últim any m’he engreixat un total de 13 kg !
 El 69 és un numero atractiu, a simple vista pel cap se’ns passa una posició sexual que a la majoria de gent agrada, però el 69 son es kilograms que he pesat aproximadament al llarg dels últims  15 anys de la meva vida.

El 82 va ser el mundial d’en Naranjito, va néixer en Bustamante, apareixia el CD, España entrava a la OTAN, s’estrenava  Blade Runner i moria Paco Martínez Soria... però per mi ara mateix el 82 és el pes en kg que faig.


Aquesta setmana fare un Gordo de la primitiva on hi surtin els números 13,69,82,35

13+69+82= 35, que són els anys que faig avui. Si ho dividim surt a 2.4 kg per any, que crec que no està gens malament. Amb 35 anys em casaré, seguiré lluitant, seguiré essent fidel als meus principis i intentaré estar a prop dels que més estimo. Gràcies a tots i totes per ser-hi !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada