22 de març 2011

Dec 1.720€ !

Puntualitzem; els dec jo i tots els ciutadans del Port de la Selva...
tot gràcies a la gestió de CiU Port de la Selva.




Tot depèn de com t’ho miris... a l’acte de presentació del candidat de
CiU al Port de la Selva, el meu alcalde va dir que havien fet una
gestió impecable a nivell econòmic i que l’ajuntament tenia superàvit
de pràcticament un milió d’euros !

Una manera curiosa d’interpretar els diners que té la caixa. Poso un
exemple: Si jo tinc a la butxaca 100€ i en dec 1.000€, em puc auto-
enganyar i dir que vaig amb 100€ a la butxaca, però en realitat en
tinc – 900€. Això és el que passa al Port de la Selva i aquesta és
trista realitat que trobem al les noticies d’aquesta setmana:
Diari de Girona del dilluns 21 de març: “Pel que fa a l'endeutament municipal,
Sant Joan les Fonts encapçala la classificació del deute per habitant,
amb 2.109 euros. Darrere seu es troben Planoles, amb 1.774 euros per
veí, i el Port de la Selva, on n'hi ha 1.720”.

I tots els ajuntaments estan igual? Doncs no! al mateix article
llegeixo: “(...) compten amb deutes per habitant molt reduïts
l'Armentera (15,2 euros per persona), Espinelves (20 euros), La Pera
(13,54 euros) i Maià de Montcal (20 euros)”. Tots aquests pobles
potser no tenen diners a caixa, però el deute que tenen està a anys
llum del que tenim a Port de la Selva.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada