28 de febr. 2011

Els vaixells estan més segurs a port però...

Com tots sabeu em presento per alcalde al Port de la Selva. Els suports que he tingut en tot moment em donen força per seguir endavant la candidatura que lidero sota les sigles de PORTA’M.

Al Carrer, a la botiga del pa, al bar,,,la gent m’anima i em felicita alguns, també, m’escriuen. Perquè que se que són sincers m’agradaria destacar dos comentaris que vaig rebre en un espai breu de temps. Per un costat la Júlia Ferrer em va escriure fa uns dies al saber que em presentava com alcalde de Port de la Selva : Que fort que et presentis com alcalde de Port de la Selva!! que bo!!! Ai, tan de bo guanyis!! No hi ha res com que un poble estigui sota les mans d'una persona jove que ve de les trinxeres!!!

Per l’altra banda el dilluns enviava la meva proposta per la nova oficina d’Informació a través del Facebook i la Belen Iglesias em va comentar : ...he vist el teu correu de Porta'm al facebook i m'ha semblat genial. Llàstima que no conec tant com per poder aportar una opinió amb criteri però m'han vingut ganes de participar!!!! espero que tingui èxit en aquesta iniciativa perquè de veritat és una manera molt innovadora d'escoltar a la gent.

Veritablement estic animat però per desgràcia amb els ànims no n'hi ha prou i es necessita gent és per això que a vegades em sap greu la falta d’implicació. Reconec que tots tenim molta feina, molts maldecaps, que la política té molt mala fama, però realment si ens quedem al sofà de casa poc hi podrem fer. Acabo amb una frase que vaig llegir fa uns dies al diari Ara: “Els vaixells estan més segurs a port, però no estan construïts per això

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada