1 de febr. 2011

Viatge al passat !



Aquest cap de setmana he estat a Roma , un viatge al passat, un re-descobriment d'una cultura que ens ha donat la llengua, tradicions, art, etc. Però sobretot m'ha servit per descobrir que han passat els anys i que ja fa 11 anys que vaig fer l'Erasmus a Sardenya.

Divendres a les 15.00h agafàvem el Bus 64 direcció el Pis d'en Rafel Martin(fa l'Erasmus a Roma) i anava agafar el bitllet i em diu? -que fas? Aquí no es paga ! va ser com un trasllat automàtic al passat ! Cagliari Curs:1999 / 2000: Bus Línies 5, 1, 12. Línies que agafava a diari i que no pagava!

Varem passar la tarda junts, recordant i compartint experiències paral·leles: Idioma, lloguer de pis, noies, birres, espanyols, universitat, exàmens, notes, dubtes, amistats, visites, dinars, sortides, Mensa, Casa dello Studente, festes universitàries, Pizza, Gelats, pasta... són tants el temes que vaig reviure amb en Rafel!

La meva "magdalena de Proust" ha estat aquest viatge a Roma, un viatge al passat, als anys 1999 i 2000, anys què vaig realitzar una de les experiències més importants de la meva vida: L'Erasmus.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada